ريـــكي . هیپنوتیزم . انـــرژی درمـانـــی . مــديتـيـشــن

نوشته شده در موضوع تولید انرژی رایگان در 29 مه 2016

 

 

نفس رنگین کمانی نوعی تنفس پالاینده است که هاله را پاک می کند , انرژی های نا موافق را پراکنده می سازد و اثر مفید و مستقیمی بر کالبد های لطیف دارد. انجام این تمرین پس از کارهای معنوی یا در پایان روز بسیار مفید است.

تمرین تنفس رنگین کمانی:

در حالی که پاهایتان به اندازه عرض شانه از هم باز و دست هایتان در دوطرف بدنتان شل و آویزان است , بایستید.

سه بار تنفس کامل انجام دهید . بگذارید شانه هایتان بیفتند و بدنتان را وانهاده سازید . به هنگام بازدم هر گونه ناراحتی و اظطراب را رها سازید . این پیام را برای بدنتان بفرستید که این کار را برای کل دستگاههای آن درمان بخش است.

اکنون تصور کنید که می توانید به شیوه زیر خود را با هفت دایره نور رنگی محصور سازید . دمی آرام و عمیق انجام دهید . به هنگام انجام این کار نور قرمزی را ببینید که از پشت پاشنه هایتان بر می خیزد و با گذشتن از پاها تا بالای سرتان حرکت می کند.

به هنگام باز دم این نور قرمز را ببینید که از جلوی بدنتان به پایین حرکت می کند تا این که به زیر پاهایتان می رسد . شما اکنون در میان دایره ای از نور قرمز محصور هستید.

رنگ نارنجی را درکشید و به شیوه ای مشابه دایره قرمزتان را با آن محصور کنید. مطمعن شوید که نور نارنجی کاملا آن را محصور کرده و دایره ای نارنجی رنگ را در بیرون از آن تشکیل دهد.

رنگ زرد را در کشید و دایره نارنجی را با آن محصور کنید.

رنگ سبز را درکشید و دایره زرد را با آن محصور کنید.

رنگ آبی را درکشید و دایره سیز را با آن محصور کنید.

رنگ نیلی را درکشید و دایره آبی را با آن محصور کنید.

رنگ بنفش را در کشید و دایره نیلی را با آن محصور کنید. شما اکنون با رنگین کمانی شگفت از نور محاصره شده اید. بدون اینکه از جای خود حرکت کنید مستقیما به تمرین بعدی بپردازید.

می توانید در ادامه این تمرین , تمرین دایره محافظ را انجام دهید . دایره محافظ لایه بیرونی متشکل از نور طلائی است که شما با آن هاله خود را محصور می کنید و اگر این تمرین را همراه با تمرین تنفس رنگین کمانی انجام دهید , این دایره خارجی ترین دایره خواهد بود.

تمرین دایره محافظ:

به هنگام دم یک نور طلائی درخشان را تنفس کنید و به هنگام بازدم ,خود را با دایره ای طلاعی محصور کنید. این دایره انرژی ای مقتدر و محافظ است که به ارتعاشات مثبت اجازه ورود به هاله شما را می دهد اما از ورود ارتعاشات منفی جلوگیری می کند.

تمرین دایره محافظ را در پایان روز یا در موقعی که احساس می کنید به حمایت نیاز دارید انجام دهید . همچنین این تمرین را زمانی که قصد دارید پس از پایان یک جلسه مراقبه زندگی عادی خود را از سر بگیرید بسیار مفید است.

 

Article source: http://om-om.ir/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code